20 and Matured.. Enough?

Assalamualaikum geng!



It's been awhile aku tak tulis blog and I miss my blog soooo much. Yeah I know tak ada siapa pun nak baca but siapa kesah. hohohoho. Btw, aku dah dua puluh and I started tulis blog when I was 11? Omagad, dah 9 tahun dah blog ni. Kalau dia jadi anak aku, mesti dah darjah 3.

nothing much to say but gladly I have met so many people in my life. Ada yang okay, ada yang tak. Ada yang masih berkawan ada yang tak bertegur langsung. Btw, bukan nak putuskan silaturrahim but orang malas nak layan kita takkan kita nak terhegeh en?

You know what, aku selau tau sakit hati, bila aku tak bukak blog, rasa macam banyak bende nak tulis nak share, but bila dah bukak hah tak tahu nak cakap apa. Musim Covid-19 ni memang aku dah mati kutu dah nak buat apa. Menjahit dah, masak dah, belajar dah, Tiktok pun I dah buat okay! oh, kurus je belum. ehek.

I'm 20 but little bit sedih sebab aku tak tahu la aku nak capai apa kat dunia ni. Nak isi UPU untuk degree pun aku tak sure aku nak ambik course apa apatah lagi nak buat decision besar macam KAHWIN.

Hah! Cakap pasal kahwin, aku tengah menunggu siapa yang akan kahwin dulu dalam batch aku sebab yelah nak tengok siapa laku. HOHOHO. Umur 20 ni janganlah nak tanya aku pasal kahwin sebab benda tu mungkin lama lagi nak pikir. Sesiapa yang tanya soalan tu time raya, aku denda die bagi duit RM50. Lantak la awak tak kerja ke kerja, denda tetap denda!

I'm not teenage dah I'm ADULT and I started to hate it! I wish I'm still kid so I could ask anything from my family now kene berdikari ye anak-anak. So if you guys rasa tak sabar nak membesar, tolong la fikir banyak kali tau. Hidup tak selalunya nak indah ye adik-adik.

My girlfriends <3




Tiada ulasan: